niedziela, 29 czerwca 2014

"I'm a dragon, you're a wh*re" ~ LDR

Dzień dobry wszystkim w to pierwsze, niedzielne, wakacyjne popołudnie :)

Pragnę Wam przedstawić koszulkę, którą zrobiłem dla siebie z cytatem z piosenki "Fucked my way up to the top" Lany Del Rey.

Cena takiej koszulki to 35zł + przesyłka (jeżeli mieszkasz w okolicy osi Mikołów-Tychy-Bieruń istnieje możliwość spotkania się w określonym miejscu, wtedy nie trzeba płacić za przesyłkę :) ).

Oczywiście można zamówić koszulkę z DOWOLNYM napisem, w dowolnej czcionce, wielkości, kolorze, koszulka też w dowolnym kolorze. Wszelkie zamówienia prosimy kierować na adres e-mail crocked.team@gmail.com 

A co do samej koszulki tutaj: żeby nie było wątpliwości to "zacieki" są celowe, gdyż chciałem zachować koszulkę w takim, a nie innym klimacie. Nie chodziło mi tutaj o nienaganność. Przypominam, że wszelki kontakt - w zakładce o tej nazwie.

//Damian

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina ma świetne zdjęcie profilowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta koszulka :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://fotomyszki.blogspot.com/2014/07/festynowo.html
    świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna <3

    http://karopics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń