niedziela, 22 czerwca 2014

Hunger Games / Igrzyska Śmierci / Kosogłos

Witajcie, tutaj Damian :)



Dzisiaj pragnę Wam przedstawić koszulkę z logo Igrzysk Śmierci, z broszką z Kosogłosem. Domyślam się, że ta koszulka głównie spodoba się osobą lubiącym i znającym ten film, gdyż, można tak powiedzieć, że odzwierciedla klimat filmu. Niestety nie mogę Wam przedstawić etapów, bo nie robiłem wtedy zdjęć.





Koszulka jest już po przynajmniej kilkunastu praniach, jak widać wszystko się trzyma, działa, nie schodzi. 






Tutaj zbliżenie na samo logo:


Mam nadzieję, że Wam się podoba. Jeśli kogoś rzeczywiście zainteresuje można pisać -> zakładka Kontakt ładnie się do Was uśmiecha. 

Cena do ustalenia, czas zamówienia do ustalenia, wszystko do ustalenia.


W miarę jak będziemy dodawać nowe prace, projekty etc. powstanie nowa zakładka, w której będą one wszystkie jedno pod drugim, wraz z cenami, za które można będzie je zakupić. Musimy jeszcze tylko ogarnąć przesyłki :)

Kończąc, czekajcie na następne notki i życzę Wam wszystkim miłego dnia :)


// Damian

3 komentarze:

  1. Raczej nie jestem dobra w wyszukiwaniu konkursów w internecie :) i brak mi szczęścia :)


    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ogladalam ,super <3

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/sea.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie oglądałam;)

    OdpowiedzUsuń